Digitaal samenwerken: makkelijk en efficiënt

Sneller bestellen, automatisch facturen verwerken en altijd voldoende op voorraad? Uw bedrijfsprocessen kunnen vaak efficiënter door digitaal samen te werken. Dit is niet alleen weggelegd voor de grotere bouw- en installatiebedrijven. Het begint bijvoorbeeld al bij het bestellen via onze website of app en het digitaal ontvangen van facturen. Voor meer grip op uw voorraad, budget en machinepark bieden we diverse standalone digitale oplossingen, zoals het Isero Budget Management Systeem, Isero Tool Management en de Isero Voorraadcontainer.

En wilt u een complete vertaalslag maken naar digitaal samenwerken? Dan kunt u overstappen naar automatische factuurverwerking en/of systeemintegratie met uw inkoopsoftware. Zo kunnen we uw boekhoudsysteem koppelen aan ons facturatiesysteem. U ontvangt en verwerkt automatisch alle facturen. Uw voordeel: minder papierwerk en minder fouten.

Wilt u het gehele inkoopproces efficiënter inrichten? In de meeste gevallen is volledige systeemintegratie mogelijk. Wij werken met diverse open standaarden als XML-bestandsformaten, OCI-koppelingen en platformen als Ketenstandaard Bouw en Installatie (voorheen Sales in de bouw) en 2BA. Uw bestaande ERP-systeem of (inkoop)software wordt gekoppeld met onze diensten. U blijft werken in uw vertrouwde systemen, maar krijgt alle functies van onze webshop.

De voordelen op een rij

  • Snellere verwerking administratieve taken
  • Minder fouten
  • Minder papierwerk
  • Meer tijd om de klus te klaren
  • Meer grip op budget en voorraad
  • Lagere kosten

Meer weten?

Bent u benieuwd wat digitaal samenwerken kan betekenen voor uw bedrijf? We vertellen u graag meer in een vrijblijvend gesprek. U krijgt altijd een advies op maat, zodat u digitaal kunt meegroeien in uw eigen tempo. Neem contact op met een vestiging bij u in de buurt.