Klanttevredenheid

Isero is uw betrokken, betrouwbare bouwpartner. En wij willen ons onderscheiden door onze uitgebreide kennis en ervaring, vakmanschap en advisering op maat. Wij doen graag méér voor onze klanten en vinden het ook belangrijk om te luisteren naar uw ervaringen en wensen.

Klantwaarde onderzoek

Omdat wij veel waarde hechten aan uw mening, vragen wij regelmatig aan onze klanten om deel te nemen aan ons klantwaarde onderzoek. Wij zijn ook zeer blij met de reacties die wij hebben mogen ontvangen. Zo hebben wij op basis van onderzoeksresultaten diverse verbeteringen doorgevoerd.

Uitgelichte verbeteringen

Eigen bezorgdienst

Onze eigen (gratis) bezorgdienst waarbij 2x per dag leveren mogelijk is.

Verbeterde online bereikbaarheid

U kunt nog gemakkelijker contact opnemen met uw voorkeursvestiging. Naast telefoon en email is het mogelijk geworden om per whatsapp contact op te nemen. Bij het online shoppen kunt u ook via online chat direct advies vragen aan uw Isero specialist als het gaat om apparatuur, voorraad of prijs.

Bereikbaarheid vestigingen

Wij zijn altijd blij om u te mogen verwelkomen op één van onze vestigingen. Bij diverse vestigingen hebben wij nu meer parkeerplaatsen zodat er altijd een plaatsje beschikbaar is als u langs komt.

Daarnaast openen wij met regelmaat nieuwe vestigingen zodat u nooit te ver weg bent om snel materialen bij te kopen.

Uitbreiding assortiment

Door onze vestigingen te herinrichten is er meer ruimte gekomen voor een breder en dieper assortiment en krijgt u per direct meer inzicht in het aangeboden assortiment.

Emissievrije voertuigen

De natuur en toekomst is voor Isero van groot belang en daarom stappen wij over op Emissievrije voertuigen. U zult ze binnenkort steeds meer zien rijden.