OCI koppeling

Isero biedt de mogelijkheid tot het maken van een OCI koppeling. Dit is een koppeling tussen uw eigen inkoopsoftware/e-procurement platform en onze Isero webshop. Een OCI koppeling biedt vele voordelen voor u als klant en dit kunnen wij gezamenlijk naar uw wensen opzetten.


Wat is OCI?

OCI staat voor Open Catalog Interface en is bedacht door SAP. Een OCI koppeling geeft u als klant de mogelijkheid om vanuit een eigen ERP-systeem of e-procurement platform onze Isero webshop assortiment te bekijken. Uw bezoek naar de webshop word geregeld door middel van een automatische login. De producten worden vervolgens gekozen en in het Isero winkelmandje geplaatst. Hierna kunt u de producten realtime verzenden naar uw eigen ERP-systeem of e-procurement platform. In het inkoopsysteem is het vervolgens mogelijk om de kostenplaats toe te voegen even als andere benodigde informatie. Tevens zijn artikelinformatie, de beschikbaarheid/levertijd en de actuele prijs beschikbaar en ook altijd up-to-date.

OCI kunt u zien als een meer algemene vorm van communicatie tussen verschillende digitale systemen. Er zijn diverse systemen (zowel HTML als CXML) die Isero vanuit OCI ondersteunt.


Wat zijn voor u de voordelen?

Dankzij dit systeem is het niet meer nodig om volledige artikelbestanden in uw eigen inkoopsysteem te laden. Daarnaast zijn er nog een aantal voordelen voor u als klant en voor ons als leverancier:

  • Actuele beschikbaarheid inzichtelijk zoals op de webshop.
  • Altijd actuele artikelinformatie.
  • Niet onnodig artikelbestanden importeren.
  • Artikelen hoeven niet meer in het eigen systeem onderhouden te worden.
  • Met de bestellijst functionaliteit kunt u een lijst maken met uw favoriete artikelen.


Meer weten over OCI Koppeling?

Wilt u meer weten of OCI of over een mogelijke koppeling met uw inkoop systemen? Neem dan contact met ons online team via online@isero.nl. Wij bespreken graag uw mogelijkheden.