Veel gestelde vragen

1. Hoe kan ik me inschrijven/uitschrijven voor jullie nieuwsbrief?

Wanneer u onze nieuwsbrief wilt ontvangen kunt u zich via de Webshop eenvoudig aanmelden via de homepage door uw e-mailadres in te vullen en op 'aanmelden' te klikken. 

U kunt zich op elk gewenst moment afmelden voor onze nieuwsbrief door in de nieuwsbrief te klikken op 'afmelden'. Natuurlijk kunt u ook contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar online@isero.nl onder vermelding van 'Afmelden Nieuwsbrief' met daarin vermeld uw contactgegevens.


Terug naar boven

2. Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?

Bij elke artikel wordt een voorraadindicator getoond.

Groen = artikel is op voorraad
Oranje = artikel is beperkt op voorraad
Grijs = artikel is momenteel niet op voorraad

Na plaatsing van uw order ontvangt u een orderbevestiging met daarop de verwachte levertijd op basis van de actuele voorraad.



Terug naar boven

3. Bezorgen jullie gratis?

De Isero IJzerwarengroep bezorgd voor zakelijke klanten die bij ons een debiteurennummer hebben gratis binnen Nederland tot op de bouwplaats, behalve als er andere afspraken zijn gemaakt.
Wanneer u (nog) geen zakelijke klant van ons bent kunt u ervoor kiezen om uw bestelling op te halen bij een van onze vestigingen of om uw bestelling te laten bezorgen.

Levering binnen Nederland:
- Bij bestellingen < € 75,00 netto excl. BTW berekenen wij  € 4,95 excl. BTW aan verzendkosten.
- Bij bestellingen > € 75,00 netto excl. BTW berekenen wij  geen verzendkosten. 

Levering buiten Nederland:
- D
e volledige transportkosten worden aan u doorberekend.

Voor meer informatie, transportkosten en de mogelijkheden kunt u contact met ons opnemen via online@isero.nl 

 

Terug naar boven

4. Op welke manieren kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt uw bestellingen 24 uur per dag en 7 dagen per week via onze Webshop plaatsen. 

Beschikt u over een debiteurennummer met mogelijkheid tot kopen op krediet, dan kunt u ook telefonisch, per e-mail en/of via WhatsAPP bestellen via uw vestiging.

Ook bent u tijdens de openingstijden van harte welkom bij onze vestigingen.


Terug naar boven

5. Welke betaalmethoden zijn er?

Zakelijke klanten die bij ons een debiteurennummer hebben mét mogelijkheid tot kopen op krediet, ontvangen hun factuur als de bestelling is geleverd. Als uw account net is aangemaakt en nog niet door ons geverifieerd kunt u al wel bestellen, maar nog niet op krediet kopen.

Voor klanten die geen mogelijkheid hebben tot kopen op krediet beiden wij de mogelijkheid om bestellingen te betalen via iDeal.



Terug naar boven

6. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Alle voorraad artikelen die op werkdagen vóór 16:30u zijn besteld, worden de eerst volgende werkdag bij u bezorgd binnen Nederland tot op de bouwplaats.

Groen = artikel is op voorraad, dus levertijd 1 werkdag 
Oranje = artikel is beperkt op voorraad, dus levertijd 2 tot 5 werkdagen
Grijs = artikel is momenteel niet op voorraad, dus levertijd vanaf 5 werkdagen

Terug naar boven

7. Is het mogelijk om een bestelling retour te sturen?

Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de order, zonder opgave van redenen, maar met voorafgaande kennisgeving aan de Isero IJzerwarengroep, te retourneren binnen 14 (veertien) dagen bij al onze vestigingen. Deze termijn gaat in op de dag van levering van uw order.

Retourzendingen worden slechts geaccepteerd indien het product, de verpakking en alle geleverde toebehoren onbeschadigd retour zijn gezonden en het ordernummer duidelijk is vermeld.

Indien u producten retour stuurt komen de kosten voor terugzending voor uw eigen rekening. Het door u betaalde bedrag voor de retour gestuurde producten zal door de Isero IJzerwarengroep zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de dag waarop de retourzending is ontvangen, aan u worden terug betaald.

Speciaal bestelde producten, op maat gezaagde artikelen en alle overige maatwerk producten kunnen retour gestuurd worden, maar hiervoor wordt het aankoopbedrag niet terug betaald. De Isero IJzerwarengroep kan een retour uitsluiten bij de volgende producten:

- die naar hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
- die snel kunnen bederven of verouderen;
- waarvan de verpakking door u onbruikbaar is gemaakt;
- die geopend c.q. gebuikt zijn;
- die door de Isero IJzerwarengroep tot stand zijn gebracht volgens door u aangeleverde specificatie(s).



Terug naar boven

8. Hoe geef ik een adreswijziging door?

Voor doorgeven het wijzigen, toevoegen of verwijderen van een factuur- en/of afleveradres kunt u een e-mail sturen naar klant@isero.nl onder vermelding van uw debiteurennummer, uw oude adres en het nieuwe adres.



Terug naar boven





Bent u hiermee geholpen? Ga terug naar onze homepage

Heeft u nog steeds vragen? Neem contact op met Isero Online Support